Keşke Şans Kırsa Kapımızı

Ferhan Şensoy'un bir filmi vardı 10 sene önce falandı .İsmi :'Şans Kapıyı Kırınca'.Film Barbunya adasında geçiyordu.İllegal olayları en komik dille anlatan filmlerden biriydi benim için.Ne zaman ispanyolca şarkı dinlesem illaki bu film aklımdan şöyle bir geçer.Nedenini bilmiyorum ama işte dinlediğimde aklıma geliyor.Sanırım kafadan biraz uçuk olmamla alakalı olabilir.Yazları plajda ispanyolca veya fransızca şarkılar dinliyorum genelde.Yazla ispanyolca ve fransızca şarkıları eş değer görüyorum sanırım.'Manu Chao' dinlerken kendimi bir güneyde bir adada kokteyl içerken hayal ettim.Kafamda hani kocaman kokoş şapkaları olur ya onuda takmışım,güneşleniyorum.Deniz masmavi pırıl pırıl parlıyor.Soyulmuş hindistan cevizi getiriyorlar önüme.Palmiye ağaçları,hafif arada gölge veriyor üstüme.Serinliyorum.Daha sonra annemin sesi 'Kız bir şey yiyor musun sana soruyorum kaldır kafanı' diye beni rüyamda bile rahat bırakmıyor ve uyanıyorum.Neyse hayat işte..


Yorumlar

Popüler Yayınlar