Merdiven


Uzun bir aradan sonra 'Merhabalar'.Beklemediğiniz bir gününüzde beklemediğiniz şeylerin olması.Kafamda deli deli hayata dair teoriler üretip duruyorum,'Gençsin derdin nedir?' diye sorunuzu duyar gibiyim.Bazılarımız yaşayarak olgunlaşır,bazılarımız hayata karşı sert duruşuyla olmaması gereken yanlışların önlemini alır işte o sırada olgunlaşır.Yani,deneme yanılmayla değilde,geleceği tahmin ederek davranmaya başlar.Gelelim konumuza;hayat tam bir merdivendir.En aşağıdan en yukarıya doğru çıkarsınız,her basamağı ayrı bir hüzün,ayrı bir keder,ayrı bir mutluluk,ayrı bir süprizdir.Sen o basamakları çıkarak yaşamını dolduruyorsun.Birçok duyguyu,yaşadığın olaylar sayesinde tadıyorsun.Ahmet Haşim'in 'Merdiven' adlı şiirinden etkilenerek bu yazımı yazıyorum.Sanırım bir şeyler oluyor ve değişiyor hayatım.Artık sorunların veya yaşanılanların nedenlerini sorgulamıyorum,sadece merdivenleri ağır ağır çıkmam gerektiğini öğrendim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar