Vitaminler,Moraller Bekleyenler Kurumu

Çevremdeki insanlara sürekli pratik çözümler üretiyorum.Hayır üretmesine üretiyoruzda ,kendi keline çözüm bulamayan bir teyze temsili olarak şu an şu satırları yazıyorum.Tamtamına yaptığım tek şey kaderime mizah yoluyla çemkirmek oluyor.Bir insan başkalarına nasıl Güzin Abla olabilir?Hayır cidden anlam veremiyorum.Feleğin çemberinden geçerken kilosu yüzünden çemberin içinde kalmışımda zorla birileri çıkarmış gibi hissetmeme rağmen akın akın sorunu olan geliyor.Evet mesleğimin temelini taçlandırıyorum ama cidden mesleğim süresince ilişki psikoloğu olmak gibi bir niyetim yok be dostum.Ben bunu dedim ya şimdi umarım birkaç sene sonra bir izdivaç programında çayına kurabiye bandırıp, bir köşede oturup ,sırası geldikçe çözümler üreten şahsına münhasır bir psikolog olmam.Şimdilik tek dilek biletimi,bu dilekle kullanmış oldum.Darısı diğer dileklerimin başına.
Not:Kitabımızın ikinci sayfası yayınlanmıştır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar