Masumiyet'in Güncesi(2.Sanal kitap çalışması-1.Sayfa)

Merhabalar,

İsmim Yağmur.Lise yıllarımdan beri, dergi editörü olmak istiyordum fakat reklam bölümünden mezun oldum.Birkaç şirkette çalıştıktan sonra bu mesleğin bana göre olmadığına karar verdim.Aslında hayalgücümü kullanarak yaratıcılığımı çok rahat geliştirebilirdim  fakat hayalgücümü  hikayelerimde kullanmayı tercih ediyordum.Yenilik adlı bir gazeteye, iş görüşmesine gittim ve yazdığım hikayeleri beğendiklerini söylediler.Bir sene önce işe alındım ve şu an aynı yerde çalışmaya devam ediyorum.Genelde, beni şehir dışına veya yurtdışına yolluyorlar.Bir mekan açılışı ,tarihi bir hikaye ya da etkili bir hikayeye sahip insanlarla röportaj yapmak için sürekli geziyorum.Şimdi,Mardin'e gidiyorum.Aslında,öncelikle sizlere Mardin seyahatinin nasıl ortaya çıktığını anlatmam lazımdı.Kısaca;bir gün 13 yaşlarında bir kız çocuğundan gazeteye bir mektup geliyor.Kendisi okulunda eğitimine devam etmek istemesine rağmen; onu zorla yaşlı bir adamla evlendireceklermiş ve köydeki öğretmeni Oğuz Bey ona bu mektubu bize ulaştırması için yardımcı olmuş.Bu küçük kızın ismi;Esma.Önce bu mektubun nereden geldiğini araştırdık.Yaptığımız araştırmalar sonucunda;gerçekten böyle bir durumun var olduğunu öğrendik ve hatta bu mektubun kopyaları birçok gazeteye yollanmış ama bu klasikleşmiş töre kurbanı olan çocukların artık bir haber değeri taşımadığını düşündükleri için; hiçbir gazete bu konuyla ilgilenmek istememiş.Açıkcası,bizim gazetede de bu konuyla benim kadar kimse ilgilenmedi.Yani,maksadım bir macera yaşayıp,gidip kahramanlık yapmak değildi sadece o çocuğun yerine kendimi koymuştum ve bu yüzden de o çocuğu yüzüstü bırakmak istemedim.Üç gün önce bir uçak bileti aldım ve küçük kızın bize gönderdiği mektubuda yanıma aldım çünkü üstündeki adres sayesinde küçük kıza ulaşabilecektim.Şu an bunları uçağın içinden yazıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar