En-Joy

Böyle seneler aylar geçmiş gibi hissediyorum.Buraya haftalardır uğramıyorum.Genelde hissettiklerimle alaklı şeyler yazıyordum.Belki de ruhumu emen bir yel geldi ve hislerimide aldı gitti.Görünürde yaşıyorum,gülüyorum ve eğleniyorum...Ağlıyorum,umut ediyorum ve bekliyorum...Bu saydıklarımın hepsi görünürdeki yaşantımın toplamı,bir de iç dünyam var ordaki beni hiç sormayın.Halimi hatrımı sormadan,yine hayatımı size  özet geçtim ve artık konuma dönebilirim.

''JOY'' filmini izlediniz mi? veya duydunuz mu?İlk yeni çıkan filmlerin fragmanlarını izlerim daha sonra konusuna bakarım.Çünkü,bazen izlediğim fragmanlar,filmin içeriğini yansıtmıyor ve sıkıcı bir film olduğuna karar verip pas geçiyorum.Bu sefer nedense önce konusunu sonra fragmanını izledim.Jennifer Lawrance,genç bir oyuncu fakat bu zamana kadar oynadığı her filmde farklı karakterlere hayat verdi.Son zamanların en iyi genç oyuncularından biri olduğunu yine bu filmde de kanıtlamış.Bradley Cooper la olan mükemmel bir uyumu var.Yine bu filmde beraber rol almışlar.İkiside bu işte iyi bir partner demem yanlış olabilir bu yüzden ortak kelimesini kullancağım.Film'in konusuna geldiğimizde;akıllı bir kadının yapamayacağı hiçbir şey yoktur ve başarısız bir iş kadını olup,tam eski hayatına geri dönecekken müthiş bir olay onu ummadığı bir geleceğe sürükler.(Joy Mangano adında bir iş kadının gerçek hikayesidir.)İyi seyirler!

Filmden bir şarkı:



Yorumlar

Popüler Yayınlar