Ayna Ayna Sorun Ne?

Dipsiz bir kuyunun içine doğru küçük küçük daireler çizerek iniyorum.Sanki hayali bir kaydırağım var ve yolum sadece ondan ibaret.Gözümü her kapadığımda bambaşka bir hayalimde kendimi bambaşka bir halde bambaşka bir yerde görüyorum.Ya hayal gücüm çok geniş ya da hep bir farklılık peşindeyim.Bazen günler siyah beyaz gözüküyor gözüme;geçmişten bir kareymiş gibi.Bazen de renkli görüyorum;sanki hiç geçmişim yokmuş, her şey yeniymiş gibi.Hayat ,bazen hedeflerimi çok uç noktada görmeme neden olabiliyor ama bazen de isteklerim dibimde bitiyor.Dibimde bitenleri çok geç farkediyorum,sonra kafamı kuma gömmek istiyorum ya da bir köşe bulup kapanmak.Bazen yalnızlık benim hayal gücümü besliyor bazen de çevremde insan arıyorum;onun hakkında yazabilmek için.Belki de sorun;"bazen" kelimesini fazla kullanmamdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar