Derler ki...

"Benim bu zamana kadar kaybettiklerimin sebebi;dilimin ayarının olmamasıdır.Bu zamana kadar hep düşündüklerimi istemsizce söyledim.Ne kadar karşımdakini kırmamaya çalışsam da düşündüğümü anında söylediğimden dolayı çoğu kişiyi kırdım.Bunu yaparken karşımdakini hiç düşünmemişim.Bencilce bir davranış fakat iki yüzlülük yapmadığım için bir taraftanda mutlu olmuştum.Belki böyle yaparsam karşımdaki düzelir,belki kendini yeniler,törpüler dedim.Yaptığım şey büyük bir salaklık farkındayım çünkü karşımdakini kafamdaki kalıba sokmaya çalıştım.Bırak nasıl iyi hissediyorsa öyle yaşasın,düzeltmek ya da eleştirmek senin görevin değil.Bırak diğerleri gibi iki yüzlülük yap ve karşındakini mutlu et.Bırak yalanlarına inansın, kendini senin gözünde yüce biri gibi hissetsin.Kendi kendine "Vay be ben neymişim"desin.Seni de kırdım biliyorum ve evet çok geç bunu söylemek, onu da biliyorum ama yüzüne söylemeyip arkandan konuşsaydım,şimdi seni olduğun gibi kabul etmiş olmayacaktım." Anonim


Yorumlar

Popüler Yayınlar