Saçmakatüre

Ben zamana çok gücenirim ama aradada ona güvenirim.Öncelikle, doğru ve geçerli bir zamanda her şey gerektiği gibi gerçekleşir diyebiliriz fakat benim açımdan bu durumu ele alacak olursak;zaman peşimden koşmak zorundadır.Ben,çoğu şeyi anında gerçekleşmesini isterim ve bu yüzden doğru zamanları seçmemiş olurum ve sonuç hüsran olur.Bu yüzden de ona gücenirim.Arada ona güüvenmem tutar.O iş olmuyorsa,zamanın bir bildiği vardır derim ve susarım.Bazende kendimi zamanla kavga ederken bulurum bu yüzden geçmişe gidip gidip gelirim.Hangi ara bu saçmalığı yaptım?Yaptıysam hangi mevisimin uykusunda ,kaçıncı koyunu sayıyordum? gibi saçmakatürel  bir zihinsel yolculuk esnasında kaybolurum.Mademki,ben zamanı dinlemeyip gidiyorum burnumun dikine,o uysa bana olmuyor mu sayın yargıç?

Saçmakatüre:kendi kendime bulduğum bir kelime ,anlamı: karikatüre edilesi saçmalık.




Yorumlar

Popüler Yayınlar