" Hayat, çok afilli bir içki. "



   Yoruldum. Hayat, çok afilli bir içki.Bana, içtikçe hissetiklerim anlamsızlaşıyor gibi geliyor. Duygular anlamını kaybediyor ve daha sonra  yeni anlamlarıyla karşıma çıkıyor. Bir süre sonra gerekli gördüğüm birkaç duygunun gerçekte gerekli olmadıklarına ve sadece mantık işi olduğuna karar verdim.Tüm hücrelerim ele geçirildi ve sömürüldüm. Karşıma en manyağı da en sadeside geldi. Sanırım, hep uçlarda olmak  beni yordu. Aslında, hep ortadan gitmek istedim. Hayattaki isteklerime, ortadan ve normal hızla giderek ulaşmak istedim. Eee yani istedim de ne oldu? Bodoslama daldım ya da yukardan kafama düştü.Yani, herşey aniden ve hızlı gelişti. Plandıklarımız' ın hiçbirinin istediğimiz zamanda ve şekilde olmayacağını anlamam çok kısa sürdü. Sanırım, hayatı çözmeye yaklaşmak pek iyi bir şey değil. Gönlüm, aklım ve hayallerim hepsi bir bulut demeti olup başka bir gökyüzüne göç ettiler. Kendi gökyüzümdeki gecede bir yıldızla kalakaldım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar