"Tatlı Meleğim"-Deriko



   Bu aralar geçmiş bana güzel duygular hissettiriyor. Özlemle karışık değişik bir mutluluk içersinde yoluma devam ediyorum. Bu konu tamamiyle spontane gelişti. Dedemlere ait, siyah beyaz resimlerin bulunduğu albüme bakarken böyle bir yazı yazmak aklıma geldi. Ben küçükken, türk filmleri  televizyonda  daha çok gösterilirdi ve bende çoğunu kaçırmamaya çalışırdım."Tatlı Meleğim"adlı türk filmi;benim ilk izlediğim yeşilçam filmidir.  Hala bir kanalda görsem kaçıncı kez izlemiş olursam olayım aynı heyecanla baştan sona kadar izlerim. Türkan Şoray'la Ediz Hun'u çok yakıştırdığımdan dolayı mı yoksa filmin konusundan dolayı mı bilmiyorum ama bu filmde bana mutluluk veren bir şey hep vardır.Yukarıda paylaştığım şarkı Modern Folk Üçlüsü'ne ait Deriko adlı şarkıdır."Tatlı Meleğim" adlı film bu şarkıyla başlar. İzlememiş olanlara şimdiden iyi seyirler dilerim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar