Bir Balık Hikayesi

  Kocaman dalgaları olan bir denizde yaşayan ve dalga oldukça gökyüzüne yaklaşıyormuş gibi hisseden, dalga olmadıkça denizin derinliklerinde kendi dünyasında birçok balıkla sürü halinde yaşamaya çalışan bir balıktım oysa...Yeteri kadar besinim,yaşayabilmem için çeşit çeşit mercan kayalıkları vardı etrafımda ve yosunlar sanki bir müzik eşliğinde ahenkle dans eder gibi salınıyorlardı yanı başımda... Denizin içi hep tanıdıktı, nerede ne olduğunu çok iyi biliyordum ama aynı zamanda yeryüzünü ve gökyüzünü merak ediyordum. Birinin ağına takılsam akşama ya ızgara ya da kızartma olup birinin midesinde yerimi alacaktım ama kendim için böyle bir son istemiyordum. Bir balık yeryüzünde yaşayamazdı ama bir akvaryumda yaşayıp insanları ve bulunduğu ortamı görebilme şansına sahip olabilirdi. Doğal ortamında olmayan bir balık sadece süs için evin bir köşesinde, akvaryumun içinde kaç ay dayanabilirdi ki? Yeryüzünün nasıl bir yer olduğunu görmek istemem, belki de benim sonumun bir başlangıcı olacaktı ve bu nedenle imkansız olan bir şey için umut bağlamak kendi açımdan büyük bir zarardı.


Yorumlar

Popüler Yayınlar