Aldanma Gönül


    Bugün aldatma ve aldatılmadan bahsedeceğim. Ne söveceğim, ne de çemkireceğim.Tatlı bir kız olarak aslında biriyle çıkarken başka birini sevebilmenin ya da onunla birlikte olmanın ne kadar çaresizce yapılan bir hareket ve ne kadar acınalacak bir durum olduğunu anlatacağım. Bu arada aldatan kişi ne tür bir tatminsizlik içindeyse gitsin tedavi olsun! Sakın kimse benim başıma gelmez demesin ya da sakın ben yapmam demesin. Ben de burada bilmiş bilmiş konuşuyorum diye böyle bir şeyin başıma geldiğini sanmayın ama günümüzün ilişkileri tuvalet kağıdından farksız. Bu durumu, en çirkin ve en kibar şekilde tasvir edebileceğim şey tuvalet kağıdıydı. Buradan tuvalet kağıdına sesleniyorum; kendisini böyle bir hakaret içinde  kullandığım için özür diliyor ve asla görevini küçümsemiyorum. Sözlerime devam edecek olursam; tatlı bir yaz akşamında veya yağmurlu bir günün sonunda veya güzel bir bahar sabahında tesadüfen veya bilinçli başlayan hiçbir ilişki; eski zamanlardaki gibi uzun süreli yaşanmıyor. Tam bir sanal bebek olayı gibi.Yedi sekiz yaşlarımızda, The Sims  oyunundan önce sanal bebekler vardı. Rengarenktiler, kırtasiyelerde ya da halk pazarlarında bile bulabilirdik fakat onları satın aldıktan sonra bir hafta yaşatabiliyorduk. En son aldığım sanal bebek de ölünce heralde benden iyi anne olmayacak diye düşünmeye başlamıştım. Neyse ki daha sonra normal düşünmediğimi farkettim. Yani demem o ki; sanal, çürük, küf kokulu, sahte ilişkiler de aynı sanal bebekler gibi çöpü boyluyorlar. Sakın ilişkinizi "en" olarak görmeyin. Tek sıkıldığım nokta erkekler aldatınca normal karşılanabiliyor fakat kızlar aldattıklarında ağıza alınmayacak küfürler, toplumdan soyutlamalar başlıyor. Hele ki naylon çorap giyip altın günlerine giden teyzelerimiz yok mu, hani dedikodu yaparken aynı zamanda kısırın tadını almaya çalışıp iç sesleriyle hunharca yemekleri yapan kişiyi eleştiren teyzelerimiz. Onlara çok dikkat edin çünkü ahlak polislerinden geride kalmazlar. Neyse sözün kısası; seviyorsan başka birini önce sevgiline SEN söyle sonra buyur kapı orada canısı... Bu arada It's a Man's Man's World şarkısını bir kadın ağzından dinleyelim diyip ortaya komik bir ironi yaratmak istedim. Şimdi sizleri Etta James'le başbaşa bırakıyorum.  Elinize kahvenizi alıp, yazdığım yazıyı okurken biraz gülmenizi dilerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar