Benim Güzel Mevsimim: Bahar...

   Bahar, artık geldi derken soğuk havalar tekrar baş gösteriyor. Tam kış geri mi geldi derken yaz sıcaklarını hissedip güneşi hayatımızda yeni görmüş gibi güneşli pozlar vermeye başlıyoruz. Havaya göre ne güzel de şekilimizi alıyoruz ve sosyal medya gündemini hemen de" Yazı Bekliyoruz" temasına çevirebiliyoruz. Sonbahar ve ilkbahar: ara mevsimler, çabuk geçip giderler fakat asıl duygularımızı köküne kadar bahar aylarında hissederiz. Yaşanılan gün baharın gelmesiyle başka güzel, Frank Sinatra kulağımda, kafamda tonlarca engele karşı yarattığım birçok plan ve müziğin ritmine kapılmış bir şekilde yoluma devam ediyorum. Artık daha güçlü olduğumu hissediyorum ve çabaladıklarımın bir şekilde insanların dikkatini çekmesinden son derece keyif almaya başladım. Aynı zamanda yaşadığım her günden daha çok keyif almam, bir gün sonrasında öğreneceklerim ve yaşayacaklarım konusunda daha çok meraklanmama katkı sağlıyor. Sanırım, uzun süreden sonra hissettiklerimi bu kadar güzel ve içten aktarabilmemin sebebi baharı tüm hücrelerimle  hissetmem ve bu güzel mevsimin bana sağladığı enerjiyiyi son evresine kadar kullanabilmem. Biraz geç geldin ama hoşgeldin güzel mevsimim!

Yorumlar

Popüler Yayınlar