Dizi Hakkında: 13 Reasons Why





  13 bölüm ve çekim kalitesi şahane, yetenekli genç oyuncular hepsi bir araya gelmiş daha ne olsun diyorum. Yine bir kitap uyarlaması ve yine dikkatleri üzerine çeken bir hikayeyle karşı karşıya kaldım. Aslında, bizim ülkede de bu durum yeni yeni ortaya çıktı. Çarpıcı hikayeye sahip olan kitapları diziye uyarlayıp, insanları daha çok meraklandırarak kitabı almalarını sağlıyorlar. Buna göre yazarları ikiye ayırabiliriz: ticari düşünüp kitapların çok satılması amacıyla yapanlar ve kitap okumayanların merakını çekip kitap okumalarını teşvik etmek için kabul edenler. 2007 yılında satışa sunulan bu kitap Jay Asher tarafından yazılmış. Dizi olarak ise 31 Mart 2017 günü piyasaya çıktı. Netflix, tüm dünyaya internet üzerinden hizmet veren bir medya sağlayıcısı ve onun sayesinde bu muhteşem mini diziyi izleme şansım oldu. Asla konuyu detaylı anlatmayacağım çünkü bu diziyi izlemenizi isterim. Benim bu diziyle ilgili tek söyleyeceğim şey çocuklarınızla dost olmanız gereken tek zaman 14-19 yaş aralığıdır. Onların hayatlarına rehber olun fakat bu rehberliği onlarla bir şeyler paylaşarak yapın. Hikaye'nin asıl anlatmak istediğini size belirtmiş oldum ve çenemi kapalı tutmaya devam ediyorum. Ayrıca, dizinin parça seçimleri tek kelimeyle süper olmuş. Onlara göz atmak isterseniz diye aralarından beğendiklerimi aşağıya yazıyorum. Şimdiden size iyi seyirler dilerim.
1-Dream-Imagine Dragons
2-I'll be good- Jaymes Young
3- Take a walk- Passion Pit
4- Lose it- Oh Wonder
5-Too much is never enough/ Wish that you were here-Florence+ The Machine
6- Skinny Love- Birdy
7-Water under the bridge- Adele
8-Somebody Else-The 1975
9-All we know- Chainsmokers
10-All I want- Kodaline
11- Flares- The Script
12- Perfect Strangers-Jonas Blue
13- Forever Bound- Von Grey
14-In a blackout- Hamilton Leithauser + Rostam

Yorumlar

Popüler Yayınlar