Rumuz: Esmeyen Rüzgar






  Olmasın diyen kim olsun diyorum... Olsun da içimdeki küçük çocuğa laf geçiremiyorum fazla olgun görünüp, fazla çocuk hissetmek bu olsa gerek... Bu arada kendimi tanıtmadım her zaman ki gibi bodoslama konuşmaya başladım. Bendeniz Esmeyen Rüzgar. İsmim bile yüksek doz ironi içerir. "Rüzgar'ın esmeyeni mi oluyormuş ?" diye sorduğunuzu duyar gibiyim. He canım oluyor beğenemedin mi? Zamanla düğümleniyorsun, zamanla hislerin sömürülüyor ve duygularını birgün bir çöp konteynerinin yanında bulduğunda işte o zaman esmemeye başlıyorsun. Sadece ismin rüzgar kalıyor anlamını yitiren göçebe kuşlar gibi içinde ne var ne yoksa hepsi uçmuş gitmiş oluyor. İşte bunlar gitmeden veya bitmeden önce bütün gücünle esmişindir ve gücün kalmadığında yorulup her şeyi bir kenara atmışındır.Hadi benden bu kadar melankoli yeter. Umut varsa , o zaman yeniden esmelere diyorum. Şerefelerce!

Yorumlar

Popüler Yayınlar