"Black & White" Radyo Programı 18 Haziran Yayın Arşivi





      "Black&White" adlı program Manisa'nın yerel radyo kanalında (97.2) yayın hayatını sürdürüyor. Birinci yılını dün dolduran programın sunucuları olan üç arkadaş: Merve Özdemir, İsmail Oğuz ve Barış Göktekin bu akşam beni konuk ettiler. Kendi sayfamda yayınladığım "Antikacıdaki Akordeon" adlı öyküyü programda Göktekin sesli olarak okudu ve daha sonra da yayına katılarak ufak bir sohbette bulunduk. Dün akşam yayınlanan sohbeti sizlerle de paylaşmak istedim. 

Sosyal Medya Paylaşımımdan : "Yahu hadsizliğe doyamıyorum :)  Bana bir gün yazmış olduğum hikâye sayesinde bir radyo programına katılacağım söylenseydi, heralde kahkaha atıp geçerdim. Demek ki, yazdıklarım birilerinin kalplerine ulaşıyor ve bu da beni çok mutlu ediyor. Manisa'nın yerel radyo programında yayınlanan Black&White adlı programa konuk olarak katıldım. Sayfamda daha önce paylaştığım "Antikacıdaki Akordeon" adlı hikayemden bahsedildi ve daha sonra yayına bağlanıp programın sunucuları Merve, İsmail ve Barış ile ufak bir sohbet gerçekleştirdik. Zor şartlarda program yapmaya çalışmalarına rağmen paylaştıkları parçalar şahane! Janis Joplin, Dire Stairts, Eric Clapton ve B.B King gibi sanatçıların parçalarını dün programlarında paylaştılar. Umarım şansları bol olur. Sohbeti sayfamda paylaşmak istedim. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz."

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar