Türü Belli Olmayan Demode Bir Bitki


AÇIKLAMA:   Bu sefer sesimle hayat verdim demode bir bitkiye, çağa ayak uyduramamış, türü tükenmekte olan bir bitki hayal ettim. İnsanlardan çok çekmiş, başka türlerle de pek anlaşamayan bir bitkinin hayatına konuk olalım istedim. Bitkilerle her sabah konuşan biri değilimdir ama bir bitkiye sesimle hayat verip, onun ruh haline, düşüncelerine, yaşadıklarına küçük bir öyküyle farkındalık yaratmak istedim. Onlar aslında cansız gibi görünen canlılar... Rüzgarla hareket ettiklerinde veya dikenleri bize battığında fark ettiğimiz canlıların yani bitkilerin de bilmediğimiz ve duyamadığımız hayatları var. Küçükken "fabl" kullanılarak oluşturulan öyküleri çok severdim. Bir Sunay Akın özentiliği olarak algılayabilirsiniz, öyle düşünenlere de saygım sonsuz...  Bu tür hadsizliklere pek bulaşmam ama çok istedim bir bitkinin sesi olabilmeyi ve tereddüt etmeden yazdığım bir öyküyü sesli okuyarak sizlere sundum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar